torsdag den 3. maj 2012

Sommer i maj

Den første blog her på "Noget på mathildesk".

Lige nu ligger jeg på sofaen. Gustav sover og Jacob er i gang med at sætte en vask over. Altandøren står åben og jeg kan høre fugle og mennesker i gården. Det er sommer! Altså lige til i morgen hvor det vist bliver koldt igen. Når Gustav vågner skal vi til kapsejlas i uniparken og så skal vi have købt en gave til Jacobs mormor, som vi skal til 80 års fødselsdag hos på lørdag. Hvad giver man til en på 80?

Hvis vejret er godt på søndag, vil jeg have gjort altanen sommerklar. Plantet blomster i altankasserne og måske jordbær. Sidste år kunne vi høste 3 bær. Ikke så mange, men de smagte fantastisk meget af sommer.

Jeg har flere projekter som ikke er blevet færdige endnu: Jeg er i gang med at hækle dyr til en barnevognskæde og jeg er ved at sy og strikke bukser og undertrøje til Gustav. Jeg lægger billeder ind når jeg engang er blevet færdig. Derudover vil jeg gerne strikke en sømandstrøje og sy et tæppe, sådan et med mange firkanter i forskellige stoffer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...