tirsdag den 12. juni 2012

Kommende projekter

Jeg får hele tiden nye ideer til projekter, men så går der fem minuter og så har jeg glemt det igen. Seriøst, ammehjerne, it's a thing - og jeg lider af det i alvorlig grad.

Nu vil jeg prøve at skrive nogle af ideerne op og så kan jeg kigge her, når jeg ikke kan huske mine geniale ideer - hvis altså jeg kan huske, at jeg har skrevet dem her.

Ideer:

  • Strikke sømandstrøje til Gustav
  • Strikke undertrøje færdig
  • Sy babytæppe
  • Sy babytøj af alt det stof jeg har (det er for ukonkret, men den får lige lov at blive stående, da jeg ikke lige kan huske hvad det var jeg ville sy da jeg købte stoffet)
  • Ordne billeder på computeren
  • Ordne mappen "Mathilde" på computeren (det kommer til at tage en evighed)
  • Fremkalde billeder fra bryllup
  • Lave fotobog fra Cairo
  • Lave fotomappe med gamle billeder
  • Hækle flere dyr
  • Rydde op i sko
  • Rydde op i jakker
  • Rydde op i bedrolers (ved det er mine ting der ligger i dem, men aner ikke hvad)
  • Løbe 5 km
  • Lave mad efter opskrifter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...